Friday, September 11, 2009

Tagged by Afiq

1. Nama timangan anda~
*nina
*toon(time kat uitm)
*ama(kat uitm gak..huhu)
smp skrg org pggl toon ngan ama..;p

2. Anda seorang yang~
*emo(ngan seseorg je)
*pemurah
*suke tolong org(tgk situasi gak)

3. Lagu feveret~
smua lagu aku dgr..huhu
4. Makanan kegemaran~
*tomyam(pedas pny..)
*masak lemak(best wei)
*aku ni kuat mkn so smua aku mkn la senang citer..huhu
5...........-->sila tanya hua sheng
tny ape kat hua sheng??
6. Warna kesukaan~
*purple
*hitam
*putih
*tp skrg xtau nape suke merah plak..
7. Benda yang mesti ada dalam beg~
*purse
*kunci rumah
*kunci keta
*lipbalm
*bedak ZA
8. Kali terakhir anda menangis~
*baru je..xingat biler,last month kot.

9. Sikap yang buat anda strezz~
*org yg tak menepati masa
10.Tag 6 rakan anda
*aku xramai kwn so aku xtag sape2..hehe.
*xleh nak edit bg cantik nape ntah..blog ni gelong ar..huhu..xpe la janji leh baca ye.chow!

2 comments:

kiff2011 said...

8. Kali terakhir anda menangis~ *baru je..xingat biler,last month kot.
##############

xingat biller........bukan last month tapi last year. Habis tisu 2 kotak kat loby awak basahkan dgn airmata......kan,kan,,kan.KP jadi saksi.hu...hu....
(dikacewakan & terkecewa )

Amelynina said...

jgn la citer kat org..huhu