Thursday, September 10, 2009

Cuti!

Wah..alangkah bahagianye aku dpt blk penang..Actually im in penang rite now,dr rabu hr 2.mayb smp 16 or 18 i will be in png..xtau lagi biler blk kl.n im so hepi im in penang.best2!ape aku wat sepjg cuti ni?well,aku pn xde ape2 plan cuti ni,juz duk umah melepak since tgh puasa kan,nak g mane pn.

So since aku kat penang ni,mane leh xg mkn kan,semlm aku berkesempatan g mkn kat hammer bay..mkn seafood.dh lama giler xmkn seafood.huhu..best wei..
Semlm order ikan 3rasa,sotong bakar,kerang bakar,tomyam campur..gmbr kerang xde,sbb lmbt smp,biler dh smp aku trus ngap.haha..xsbr la katakn.hehe.peace.

3 comments:

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

sedap bangat bha...
tapi nina..afiq tag kan kamu dlm blog afiq tau!!!

kiff2011 said...

wau...menyelerakan.

Amelynina said...

tag saya?ni nak marah ni.haha..ye baik!