Tuesday, August 11, 2009

Unhappy&happy

B4 i start with my happy story,let me start with unhappy story..ok..mungkin certain people still didnt noe me..actually aku plg benci menunggu org..n i hate make people wait 4 me,so i always make sure aku siap awal n i expect people to come rite on time 2.itz not dat aku ni cerewet but i think kebykkn org mcm aku kan..hate to be waiting..kalo lmbt sbb benda yg munasabah,i can tolerate with dat,but kalo lmbt sbb benda yg xpatut buat dulu,then i juz hate dat situation.siapa yg kenal aku,they noe how cerewet i am about tunggu menunggu ni.so people plz....b rite on time tak kisah la sape pn.my mood can change becoz of dat.itz not dat im a moody person but benda 2 sgt melecehkan.plz elakkn janji melayu...peace.

The other story will b...

Hugo boss perfume,at last..thanks to boy..i love it.so sweet of u to buy dat perfume 4 me.im sori if im not in the mood on dat day,i hope u understand y now.i hope u'r not mad with me.:).so guys make sure kalo beli perfume EDP not EDT sbb EDP bau die tahan lama skit..

2 comments:

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

sory nk tahu..cz afiq tak tahu sgt hal perfume nie.. EDP tu ape n EDT tu ape lak??

Amelynina said...

EDP is eau de parfum,EDT eau de toilette.:)