Monday, August 10, 2009

Cerita...

Juz nak kongsi cerita..im juz done with my airbus A330 class..n i juz came back from sny flight..mcm praktikal flight la kiranye.sebelum ni berpeluang wat boeing 737 je,skrg dah wat airbus..so leh la merantau jauh skit..kalo tak asyik sabah sarawak je kan.with airbus,leh ar smp ke perth,taipei,india route..tapi xde la smp ke paris lagi.hehe.insyallah in the future,juz kena maintain my good record.hehe..rasa dh lama tak fly..sebelum ni stuck with my class 4 3 weeks,dis coming wednesday bermula la terbang blk..done regarding with my work..masuk al kisah rumah plak,so far umah aku nak hampir complete dh,maksud aku keperluan umah..aku br beli almari bj,shelf dapur n refrigerator.coming soon aku nak beli meja mkn,rak tv n sofa..oh n tilam spring 4 my bed,for now pkai tilam span je..huhu.mostly duit aku abis kat umah je..lps selesai hal umah br ade duit lebih skit nak belanja diri sendiri..pamper myself.insyallah..harap2 murah rezeki lps ni..pray 4 me..oh ya,im so excited rite now coz sum1 nak belikn aku perfume hugo boss yg aku idamkan..hehe..cant wait..

5 comments:

adamLUBA said...

wow~ got someone already..
piwwiitt...tahniah!
hehehe...

huh! dah terbang jauh dah skang..bagus..kejar cita-cita! ^__^

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

jln sana sini...
kalau ade kje kosong kat sana..bgtau ek??

kiff2011 said...

jadi jugak engko torbang kat sano..yoop.Solamet pooye & blik..jgn engko bawoo blik H1N1, udoh loh..wakaha...wakahha....

kiff2011 said...

Sebolom aden berambuih dari NEC..engko x nak hajat apo2 ko..sebgio kenangan..
Signboard NEC ko...Laptop NEC ko..Monitor ko...Tikus NEC ko...Atao Burung helang 2 Ekor yg engko idam tu..

Amelynina said...

adam sape lg kalo bkn boy..mane de org lain dh nina ni..hehe.afiq ko nak keje dlm mas ke?wah..leh ar ade teman sekerja nanti..hehe.abg kifli,xpe la..biar la smua jadi kenangan..nina tak perlukan ape2 dr nec,wah gtu..hehe.