Friday, April 10, 2009

Petrosains

Apepun sebelum aku start pasal petrosains,seperti yg dijanjikan,ni lah gmbr kuda laut kering 2.diorg jual rm25 tuk 2 ekor..huhu.pupus la nampak gayanye binatang ni.



Ok..motif aku tulis entry kali ni nak citer pasal perjalanan aku ke petrosains klcc,wah gtu..hehe.mungkin ade yg dah pegi,yg belum.u guys shud go k.best giler!!!kita dpt belajar mcm2 kot,n now i noe betapa canggih nye zaman sekarang..(walaupun petrosains dah lama bkk..huhu).Ok,actually aku g pun berteman,actually tak plan pun dr awal nak g,tetiba seseorg tu ajak g,so ape lagi..mari kita jln2..hehe.per entry rm12 je k,murah n berbaloi.tapi make sure korang try smua benda yg ade kat c2,br fun!n benda ni bkn tuk bdk2 je,adult pun leh enjoy smua ni so enjoy the pics..

*keratan ni menarik perhatian aku


*ni yg paling best..dgn menggunakan bayang2,kita leh meghalang pasir n membentuk objek


*ni plak bakal angkasawati(tul ke gelaran tuk wanita)..hehe


*ni plak gmbr bdk tgh ski..



No comments: