Saturday, November 8, 2008

Kawan

Kawan...

hemm...nape kwn akan wujud biler kita diperlukan sj..kalo tak,harap la,batang hidung pun xnampak..biler susah cari kita,biler senang..harap la.jgn harap kwn akan cr kita.

Kalo wujud kawan baru,kawan lama ditinggalkan..itu ke yg dipanggil 'kwn'.takpe la,aku kena fhm,sape la aku dlm hidup diorg..nama pun kwn je..bkn nye sape2 pun.bkn la nak mengata sape2 kan tapi sape mkn cili die ar rasa pedas.

dlm hidup ni sesibuk mane pun org tu,kita still perlukan kwn tuk hiburkan kita,betul tak??lain la org tu dah ade gf/bf,leh ar hiburkan gf/bf masing2.ntah la,nape ade wujud kawan cmni ye..biar la,biar die hepi ngan 'kwn baru' die 2..takyah la susah2 cr kawan lama die..biar satu hr nanti die akan sedar..

8 comments:

adamLUBA said...

saya saya...
saya terasa dengan entry kali ni..
sebab nina ada msg saya dan kata benda ni..ingat?

so saya tahu nina tak kan dengar penjelasan saya dan maybe tak nak baca coment untuk kali ni...

tapi disini apa yang saya nak tegaskan,
saya xlupakan nina, dan juga kawan-kawan yang lain. Iyer mybe selama ni saya msg nina hanya masa saya perlukan bantuan, saya admit it, saya salah..
saya xpatut buat macam tu. saya tahu masa saya senang dan gembira saya xpernah msg nina..bukan saja nina...semua orang.Saya minta maaf cuma memang ini perangai saya, dah banyak kali nak ubah. tapi xboleh.

and pasal kawan baru yang nina cakapkan, mybe nina merujukan kepada 'dia'.(tak perlu la mention nama 'dia' kat sini). saya dan 'dia' xder apa2 hubungan melainkan kawan baik dan kalau nina ingat saya selalu msg 'dia', nina salah!Saya msg 'dia' bila ada sesuatu benda penting yang melibatkan 'dia' sahaja. Iyer saya tahu, saya ada cerita yang 'dia' sangat istimewa buat saya, tapi nina boleh tanya 'dia' berapa kerap saya msg dia, berapa kerap saya call dia. jarang nina,see..all my fren mcm tu. saya rasa saya pernah bagitau dulu, masa 1st 'problem' kita, saya ada cakap, once we be a fren..it will not be same like before. ingat?

Saya tahu alasan saya agak 'lame'!tapi percayalah saya jujur dan ikhlas berkawan dengan nina, tak harap apa2 balasan pun. dan di sini sekali lagi saya minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki kalau ada salah dan silap sepanjang kita berkawan.(banyak rasanya..)

Yang bersalah,
AdamLUBA

T_T

adifDAS said...

adam
aishiuupppp....
alalalala
mcm aku tak caya adam ni

kpd nina:
kwn tak penah ilang dlm diri kta
gf/bf come and go
but friends will there with us

huhhuh
apa aku mengarut ni
alalla

adamLUBA said...

kentut adif..
betul laa wei

shazwani said...

kontroversi la plak korangni...haha..pas sorang2..

adamLUBA said...

saya yg salah wani

T_T

Amelynina said...

takpe la korang..apepun semoga smua org hepi ngan hidup masing2..adam hepi ngan hidup adam,adif hepi ngan hidup adif..n nina hepi ngan hidup nina.betul tak?apepun,we still friends,dont wori.

adamLUBA said...

T_T

fazi punya blog said...

OMG~ i dunno who u r..tp sgt stuju dgn kamu..hehe :D
bru je nk wat entry mcm ni tp ttbe tgk ade org len jgk yg wat :P

p/s : biakn aje kwn yg xprlukn kwn tu..*evilaugh*