Friday, November 28, 2008

Bubye Penang..

Haih..dis sunday will b my last day in penang..but it doesnt mean dat im not going back to penang..penang is my hometown.i'll be staying kL after dis..training MAS for 4 months..n mayb lepas training i'll be staying kL smp biler i dunno.i'll be missing everyone..my family,friends..selamat la takde bf kat penang..coz im single.hehe..but kL to penang is not dat far.so biler2 free leh blk..cuma kemalasan je akan melanda diri ini nak jln jauh2..(jauh ke??)

Ok..org2 yg aku akn rindu..of coz my family..then will b my friends..especially wanie,mas n aliaa..gonna miss u guys..but at least aliaa leh gak jumpe coz she's staying at shah alam(study)..mas pun rajin turun kL but still susah nak jumpe minah ni coz sentiasa sibuk(bakal usahawan berjaya..hehe)..n wanie..dont wori.aku akn kerap blk penang tuk temankan hg k beb!hehe..sape lagi ye..n of coz my sisters ms ho n kak fiza(my guarantor) :p..n of coz all my frenz yg mengenali diri ini..muax muax..luv all..xoxo.

4 comments:

Iza Shahira said...

toon good luck toon! bawa lah aku terbang bersama nantiiii hihi

Amelynina said...

jom..akn ku bawa mu terbang bersama..wah..hehe

apexhuhu said...

aton!!
tahniah2..n gud luck..
jangan lupe tgk cite 'attention please'. take dat drama as inspiration!!
tiket free nanti jangan lupe aku!!
er...banyak lg nak pesan...
sambung lain.hahaha

Amelynina said...

apex..jgn risau,xkn ku lupakan mu..tapi bab tiket free ni sori ar..tak dpt den nak menolong..family aku pun sapepun tak qualified.hehe..ape ntah lagi hg..kakaka