Friday, October 24, 2008

:'(

Dis is the toughest week i have to gone tru..

Org yg aku syg dah pegi tggl kan aku buat selama2nye...y he have to go..leave me alone..
Abg ary..nina xkn lupakan abg ary..abg ary dah tolong nina byk sgt..mengajar nina untuk jadi dewasa..

The nite b4 die pegi tgglkn aku..die sempat sms aku kul 2 pagi..to tell dat he miss me..after the last msg..die dah pegi tgglkan dunia ni..which i dunno wat is the cause of the death coz mlm 2 he looks fine n he looks hepi..he is such a nice man..i will never ever 4get u.

I have so much fun when im with u n i started to miss u already..:'(

*rest in peace*-Allahyarham Khurairi Said (22.10.2008)

11 comments:

adamLUBA said...

sabar yer nina..
semua benda yang jadi ada hikmah dia..
iringin la pemergian dia bersama doa..moga-moga di tempatkan di tempat orang2 yang beriman..aminn!

Amelynina said...

i will be ok..dont wori.tiap2 mlm nina sedekah al-fatihah kat die.

Nirza said...

harap bersabar Ariey adalah kawan baik saya maser sekolah D Manjung.
Mmg la dier pergi tanpa Pesan.. Sekurang2nya awak sempat gak dier sms.. utk kali akhir.

Nirza said...

nina tahu ke aper yg ariey tanggung? sakit ke? atau apa2 ada apa2 email jer riealiti@yahoo.com atau riealiti@gmail.com

Nirza said...

tgklah web kat bawah nih

http://www.youtube.com/watch?v=tWTXnTNpimo

http://www.youtube.com/watch?v=rZdsFjiSPLw

http://www.youtube.com/watch?v=tE7ComL2qSo

Amelynina said...

hello..sape mohd ye?saya kenal tak?:)

Amelynina said...
This comment has been removed by the author.
Amelynina said...

arwah tak penah ckp die sakit or ape2.die nampak sihat sgt mlm sebelum die meninggal 2..btw how did u noe my blog?

Nirza said...

saya kawan baik arwah..penah bersekolah bersama d SMVSM.
tu kenangan bersama arwah kat youtube tgk la.. kalo ader mase

saya tau blog nih pun kebetulan. x ader saper yg bagi tau..hanya type nama kawan saya (arwah )kat Google dan terpampanglah blog nih..

k thnankszzz
salamzzzzz

Rohaya said...

Dah 11 thn berlalu. Semoga arwah ditempatkan bersama dgn org2 yg beriman. Aaminnn...

KRQ said...

Rasa cam baru jer...