Monday, October 6, 2008

5.10.08

Aktiviti tuk hr ahad yg lepas plak..aku n wanie g beraya umah mas.dah bosan sgt duk umah,kitorg g la kuar lepak queensbay..g le jln2 cari pasal..haha.dyg pun nak jumpe god sis die kat c2,so g le..sambil2 2 tlg cr hadiah tuk kawan god sis die(lelaki le kwn die 2),aku cadangkan die beli cadar..hehe..wanie n mas sokong tapi god sis die nama sharifah xnak..so takpe la.lagipun cadar kan luar biasa skit.jarang org bg beday present..die kata dat guy minat benda yg control2 ni(mcm keta control le).so g la toy "r" us..

Masa dlm toy "r" us,aku nampak patung wall-e ni..comel nye..tapi mahal nak mampus rm119.90.kecik plak 2..then jln2 lagi dlm 2..aku ternampak sesuatu..dan berlari ke arah tempat mata aku memandang.n dgn khusyuk nye aku bermain.haha..game mermaid..hehe.




Sblm ke toy 'r' us..kitaorg msuk kedai FOS(tmpt feberet aku,kui3x).jumpe bj ni..2 helai rm26.haha..murah giler n aku suke.ape lagi amik 2 helai le(maroon n blue)..geram tul tgk brg2 murah ni,cantik pun cantik.aku n mas masing2 amik 2 helai n we bought the same colours.luv u la mas..haha!



Sekian sudah ceritaku pada hr ni..nanti ade citer br kita story2 k!daa~oh..b4 dat ni nak tunjuk gmbr kucing makcik mas ni..syg sgt ngan kucing die..nama ape ntah marcello n comot..haha!sowwi mas,i cant remember ur cats name..ok2..daa~



*mak cik wanie memegang 2 ekor kucing..:)

1 comment:

kaka' said...

peh..bleh la i pn beli baju same..
kite buat team boria..hahhahha..