Wednesday, March 11, 2009

ME

Hello guys..
nothing much from me..actually takde benda sgt nak citer,juz for now im happy wit my life..
nak kata keje best,tak jugak..hehe.tapi ok la..enjoy jgk.mayb becoz byk benda nak kena ingat,ingat senang ke nak jd cabin crew..tak senang tak susah.for now aku dah ke phnom penh,yangon,kuching,sibu,begawan..tapi smua daily flight,except sibu,night stop kat sana.takde benda pun kat sibu so agak membosankan.bg bakal2 yg nak jadi cabin crew biler korang nite stop jgn lupa bwk la laptop ke mp3 ke dvd player ke,at least tak bosan sgt dlm bilik hotel 2 nanti.

Btw im in png rite now,rindu giler my hometown,rindu smua org but at the same time i miss sum1 in kl..haha.actually nak letak gmbr dlm entry ni but terlupa nak amik gmbr from my friend,so mayb next entry aku akn letak gmbr aku yg baru.wah.hehe..

Aku tetap aku,still mcm ni,otak giler2,suke gelak,kaco org..cuma skrg ni bebanan dah mula ade..duit keta,duit umah dah mula aku yg kena byr..itz gud actually,aku boleh mula hidup berdikari..

Bf?hemm...ntah la,rasa mcm complicated je..aku xtau sama ade org yg aku suke 2 suke aku ke tak..mungkin die taknak ape2 commitment,so i have to respect that.biar masa yg tentukan but baby if u read this.i do love u k.

Yg lain aku citer entry akn dtg k,btw takde gmbr baru pun,kalo aku letak gmbr pun will be gmbr aku time akademi,oh ya..aku akn mula terbang on 15march.wich me luck k!n kalo nak pesan ape2 let me noe.hehe..2 pun kalo kuar dr aircraft le..huhu.daa~

13 comments:

adamLUBA said...

ece..ce..ce.ce..
dah ada bf..
uhuuuuu!!!!
sapa? sapa?
(bapak nyibuk sayep nih)
hahahahaha

hurrmm..
saya nak pesan cokelat dari setiap tempat yang kamo pergi..
alalalalala..
boleh?

Amelynina said...

haha..mane ade bf..smua kwn je,sape la nak kat nina.huhu.tapi ade la nina nak kat sorang ni tapi xtau la sama ade die nak kat nina ke tak..huhu..pasal coklat 2,i'll try my best.hehe.

Anonymous said...

hwaaa...adakah aku kenal akan orang itu?jengjengjeng..t story2 laa..btw,when ur free,jom have dinner taw.missing you..btw,nak tak pic mmbersih umah anda?

Iza Shahira said...

aku merindui mu.. ting tong!

adamLUBA said...

hahaha..
iya ka?
congraz..
hurrmm..then u should tell him..
klu tak macam mana nak tahu?
takkan still percaya
"perigi tak boleh cari timba" kot..
hey! now day! semua sama rata..
u feel it..u tell it...
come on nina..u strong!
yeahhh!
(sayep plak yg excited)

eh! pasal cokelat tu melawak ja..
;p
aliaaa..
dinner ajak laaa aku sama..
isk isk!
ni musti nak dinner kt kL..
cian kt wanie..
mai dinner kt penang mai..
leh aku join..
hehehehe

Amelynina said...

kepada aliaa..
ye saya..i need that pic..leh letak dlm blog..hehe.isnin aku free,tapi ptg ar,mlm ade org nak dtg tgk umah..

kepada iza..
i miss u 2.biler nak pulang ke m'sia?

kepada adam..
ala..biar la,i think he noe.ajak la wanie dinner skali..cian die sorang2 kat png..

Iza Shahira said...

aku pulang june nanti. sila lah dtg jumpe aku! wey, ko takde facebook ke ape? buat ah! =)

Amelynina said...

takde ar beb..malas.frenster pun tercungap2 nak update,ape ntah lagi facebook.hehe..june?soon la ye..best2.

Iza Shahira said...

hahaha tercungap tuuu tak tahan. btw, aku ade kwn pilot MAS jugak baru jeee jd pilot.

ko still guna number sama ke?

Amelynina said...

yes beb..still using my old number.ye ke?ape nama?mane nak tau bakal terserempak ke..

Iza Shahira said...

name dia adam!

zach said...

(sindrom farid and darl)

wahh....dah jadi crew katenye!

shazwani said...

tima kaseh sb msh mengingati wany yg berada di penang...slm perantauan kpd sume...haha!!