Friday, September 5, 2008

Interview-Malaysia Airline

well...
hari ni aku rasa takot sgt..mane xnye..esok ade interview ngan malaysia airline..cuak giler skrg ni..dah la kena pkai kebaya..first time ni pkai kebaya..hehe..aku apply online,n aku ni dikira di shortlisted kan..wah sonok nye tapi masa yg sama takot sgt..haiya..benci perasaan ni.mcm nak amik exam je..

mane xnye,aku xtau ape soalan yg diorg nak tny hehe..mcm hr 2 aku g interview singapore airline.diorg tny "book dat u recently read"..adoi..dah la aku ni bkn kaki buku..pe lg,aku pun dgn confident nye menjawab "to b sincere,i cant remember the last book i hv read"..hehe..n dgn selamba nye aku trus duduk..hehe.haih..malu tul,dah la smua org jawab dgn sungguh2,aku je selamba.hehe..

lps interview tu br teringat,aku leh je ckp aku bc paper ke,magazine ke..haih..lupakn.past is past..tumpu tuk esok.btw aku iya2 sgt nak jadi stewardess tapi skrg ni rasa kuat nak smbg blajar..aku dah pun apply mass com di uitm,last time dpt tapi gatal xnk g..rugi2..kalo dpt kali ni..3 years i will be there..haih..jadi student blk la aku lps ni,2 pun kalo dpt ar..harap2 dapat.pray 4 me.k lah gtg..nak tido awl,esok interview pagi2..wish me luck!


No comments: